Lista

Vet ni hur guldvärt det är att åka taxi hem? Och dessutom att få stanna på statoil och köpa pringles, det är mycket fint. Stort tjockt, fett, bamse tack till er jag fick åka med. Nä jag ba njuter nu.
Så i brist på något annat att göra så får ni en liten lista. Kult va?

Viste ni att:
att jag vill - Ha en fin
att jag har - ont i ryggen efter att ha gjort något för knäppt danssteg
att min senaste kyss - var väldigt ospeciell och ovärd. 
att jag lyssnar mycket på - tvn just nu
att jag funderar på - Sova
att jag pratar – hur jag vill och när jag vill (alltid)
att jag inte gillar – att inte ha någon att lita på
att jag avskyr - känslokalla människor
att kärlek är – Så himla fult och hemskt när man inte har det, men det finaste som finns när man har det.
att jag gillar – att känna mig behövd
att jag alltid kommer att – vara lite konstigare än alla andra
att jag är förälskad i – Oscar Spendrup
att sist jag grät var – Igår
att min mobiltelefon är – ganska konstig ikväll och lever sitt egna liv
att när jag vaknar på morgonen – snoozar jag om och om igen
att innan jag går och lägger mig – tvättar jag bort sminket, hur full, trött och allt annat jag än är.
att idag har jag – snoozat för länge, hjälpt mormor att handla och halvfiestat
att jag just nu tänker på - varför?
att i kväll ska jag – kvällen är slut, det är natt och jag ska sova
att i morgon kommer jag – Ha städ och tvättdag med min syster
att jag hoppas – att alla hittar rätt tillslut 
att jag verkligen vill- kunda sluta äta mina pringles, men det är omöjligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0