I said I was fine, but I lied

Jag sa fel när jag sa att jag hade skrivit 55 artiklar. Det var 79 stycken. Jäklar duktiga tjejen. Men ärligt talat så längtar jag lite till skolan imorgon. Skola känns som en barnlek om man jämför med praktiken om jag ska vara halvt ärlig.
Kikar just nu på och så kom Polly. Jag vill också vara en sån där som bara helt plötsligt dyker upp i någons liv och förändrar allt på ett positivt sätt, och det ska jag fan göra någon dag. Eller låta någon annan dyka upp i mitt liv. Jag bara längtar.
Men ciao på er söta!

Kommentarer
Postat av: Linn

SV: Hahahah de känns skönt, då är jag inte ensam störd ;)

2010-11-23 @ 15:54:05
URL: http://linnnolivia.blogg.se/
Postat av: Elsa

Det är BÄSTA! När någon kommer och förändrar HELA din vardag. Trust me, det kommer till dig oxå. Och alltid när man minst anar det.... <3 Puss

2010-11-24 @ 11:26:41
URL: http://elsa.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0