Psychic

På tisdagar har jag ingen skola vilket är superskönt. När jag och Nina vaknade imorse(tisdag) så bestämde vi oss att promenera till toast bakery café för att käka brunch.

Vi bestämde oss även för att göra något som vi båda har velat göra länge - gå till en spådam.
Så efter några telefonsamtal så hittade vi en psychic reader i närheten och begav oss dit.
Det var otroligt intressant och lärorikt. Hon prickade rätt på många saker, och ibland blev jag till och med väldigt emotinal. Hon sa saker som jag har väntat på att få höra själv. Hon pratade om mitt liv här, och lite om min framtid. Just nu ska jag bara enjoy life iallafall hehe.

Klockan är på tok för mycket atm. Jag har skola imorgon från 10 till 22 så jag måste verkligen försöka somna nu.
Imorgon har även Chris Brown något event på supperclub och jag vill såååååååå gärna gå, så jag ska försöka stressa hem från skolan så att jag hinner hehe.


Kommentarer
Postat av: eemaa

Älskar att läsa din blogg lillan, följer dig så gott det går

2013-09-25 @ 14:33:03
URL: http://www.eemaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0