Men jag vet allt om dig, för du har varit min

Hola amigos!
Älskar tisdagar och dess tv-tablå. Även för att det bara är en dag kvar till lill lördag då det vankas utgång. Sedan är det även en dag närmre till fredag, och fredag innebär att jag inte har skola på en månad. EN MÅNAD. Typ bättre en jullov, nästan som sommarlov med lite ruggigare väder.

Glömde berätta om fredagen då det blev en kanske lite väl spårad utgång med Claudia, Lisa och Annika. Både jag och Claudia hade lite väl mycket alkohol i kroppen, men vi hade det otroligt kul och kom hem oskadda.
Lördag mådde jag inge vidare så det blev en lugn kväll med Malte bredvid mig.
Söndag blev en kväll med Claudia, pratandes om fredagens bravader och tittandes på The dark knight.

Nu vill jag inte missa slutet av DH. Såååå puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför är du ledig en månad?? :)

2011-10-23 @ 19:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0