I'm attracted to danger

Kan tänka mig att ni tror att jag har dött eller hamnat i fängelse. Men sanningen är snarare tvärtom. Jag lever och är fri som en fågel.
Jullov, fri från stress, oönskade tankar. Fri fri fri.
Livet är som vanligt, jag dricker mig lite för berusad om helgerna och vissa onsdagar. Vinglar hem, klackarna i ena handen och min kärlek(läs: telefon) i andra.
Jag snubblar mig fram igenom livet och trots att jag ibland känner att det finns alldeles för många trösklar så mår jag ganska bra.
Jag lever för livet, för känslor och för det som gör mig glad. Det som jag inte riktigt kan sätta fingret på. Jag lever för sökandet och den där jakten.
För jag vet att tiden kommer för mig också även om livet inte alltid behandlar mig rättvist.

Hade det varit sommar nu så hade jag svävat.
Förövrigt så har jag planer. Riktigt bra planer.


Kommentarer
Postat av: Tove

Alkhooooooolist kim ! ehehe. gå ut med hunden istället !

2011-12-21 @ 16:49:08
URL: http://towes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0