2011


Har 2011 varit bättre än förra året? - Otroligt mycket bättre.

Någonting du aldrig kommer glömma? Rhodos!!

Har du flyttat under år 2011? Om min lilla flytt till Rhodos under sommaren räknas, så ja.

Har du gjort något du aldrig gjort förut? Väldigt mycket. Jag har blivit en ny människa.

Har du varit kär? Nästan.

Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja:)

Har du haft ett hemligt förhållande? Nja, nej.

Har du gjort någon riktigt ledsen? Det hoppas jag verkligen inte.

Varit i slagsmål? Jag Slog och slog.. Haha(internt).

Har du varit deprimerad? Deprimerad är en riktig överdrift. Men det har varit stunder då jag har varit helt förstörd.

Har du gjort någonting du ångrar? Ja!!

Har du skämt ut dig? Ja det också!

Hatar du någon på din skola? Nej

Har du träffat nya vänner? Otroligt många nya och underbara vänner har jag fått det här året.

Har du många killkompisar? Si!

Har du snott någons pojkvän? Oh no!

Spelat full? Nej.

Fått minnesluckor? Haha för många minnesluckor. Fml.

Varit så glad att du gråtit? Många gånger.

Mest misslyckade kvällen 2011? Misslyckade kvällar är inget att minnas, så inget jag kommer ihåg.

Bästa frisyren? Lockigt.

Sjukaste händelserna 2011? Alla galns kvällar på Rhodos kan vara de sjukaste jag har varit med om. Jäklar vad vi har dansat, shottat, gråtit och skrattat!

Mest använda plagget? Svarta jeans. Så jävla tråkig.

Årets ord? Ellaaaaaaaa!

Skulle året kunnat bli bättre? Tvek!

Hur ser 2012 ut? 2012 ser ut att bli det bästa året hittils. Herregud vad jag ser fram emot saker. Nu kör vi!

(ni får en skymt av min fantastiska nyårsklänning)


Kommentarer
Postat av: Erik

Gott nytt år Kim. Hoppas du får dig ett kalas år!



Kram Erik

2011-12-31 @ 00:39:14
URL: http://www.erikg.se
Postat av: Elin

Vill se en bild med klänningen på :)

2011-12-31 @ 12:52:47
URL: http://elinbrundin.blogg.se/
Postat av: Manda

Klänningen är helt underbar, vart har du köpt den??? Behöver något liknande till min graduation snart

2012-01-16 @ 20:36:44
Postat av: Fanny h jonsson

Var kommer klänningen ifrån??

2012-01-16 @ 20:37:29
URL: http://fannyhjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0