Dramatisk kväll

Usch, kvällen igår började med drama drama drama. Är så trött på den här staden på många sätt, och hur saker funkar är. Alltid är det någon som kommer bli arg, hur man än vider och vänder på saker.
Men lycklig blir man av att veta att man faktiskt har människor som alltid backar upp en. 
Det var ordentligt drag på 1oak igår, vi hade bord med aviici(stavning?) och hans lilla entourage, så det var kul med en massa svenska peeps. 
Drog på efterfest långt uppe i Beverly hills som var sjukt ovärt, drack inget och gick bara runt och frös haha. Kruxet med efterfester i denna stad är att de flesta är just uppe i hillsen, och det betyder ingen service på telefonen. Så vill man ta sig hem så måste man antingen hitta någon med fungerande telefon eller wi-fi i huset. Det har aldrig inte lösts sig, men ibland tar det längre tid. 
Tillslut delade jag, Sara och Ash en uber hem, och jag har aldrig varit lyckligare att krypa ner i min säng med två duntäcken och en filt.. 

Jag och mina trötta outfits haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0