Dags för 6 timmars lektion igen, men äntligen får vi jobba själva då det är dags för final project, så allt blir lite mer fritt. 
Senaste dagarna har jag pluggat, ovanligt va? Har en stor inlämning idag så det har legat i fokus. 

Imorgon ska vi på fieldtrip, ser fram emot det. Vi ska till california market center, dit alla buyers åker för att köpa in saker till butiker osv. Min dröm är ju att jobba inom det så det blir nog intressant. 

Fyfan vad tråkig min blogg är föresten. Men den är mest till för mina närmsta och framförallt för mig själv, att jag ska kunna ha något att titta tillbaka till. Så jag mer om ursäkt för vissa meningslösa inlägg, som detta. 



Kommentarer
Postat av: Pelin

hade du kul på california market center? där alla buyers samlas?

hahaha

2014-12-05 @ 01:40:02
Postat av: kimpa

hahahhahahahah jag gråter av skratt

Vi skulle inte dit..

2014-12-05 @ 08:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0