Turn up

Hann jag med XIV igår? Ehm ja. Iallafall i en timma. Jag och finaste Linnea bestämde oss i sista sekund att köra en vända. Så jag satte upp håret och drog på mig ett par klackar, sen hämtade Linnea upp mig med taxi.
XIV har ju en tendens till att vara REJÄLT spårat, och att komma dit vid 9 nykter(det stänger 10) är ju ganska speciellt. Konfetti överallt som fastnar under skorna, människorna är dyngraka. Men jag älskart!
Efteråt drog vi till klubben AV, som är helt okej. Jag blev kalasfull efter att grabbarna hällde i mig vodka som vanligt haha. Det hela slutade med efterfest och serien New girl.
När jag kom hem inatt var jag fortfarande jättefull såklart, och att jag lyckades vakna imorse och gå till skolan är ett under..

Nu sitter jag på rapid 7(buss) och försöker ta mig hem. Busstrafiken här är förfärlig.
Blev lovar av en killkompis igår att vi ska till Ikea idag och äta köttbullar lol. Får se om det blir av. Jag måste plugga och SOVA. Dessutom har jag lovat en av de amerikanska tjejerna som vi hänger lite med att följa med till AV ikväll igen då hon fyller år. Hur ska detta gå??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0