Börja om

Jag har funderat de senaste dagarna, kommit underfund med vad som är viktigt för mig och framförallt vilka.
Jag är så otroligt trött på att förlåta och vara snäll, att låta folk köra över mig.
Jag kommer fortsätta med det jag har börjat på, radera saker ur mitt liv som jag inte behöver och ta mig till dem/det som förtjänar att vara här, och även låta människor att komma mig nära.

Jag har flugit ut från tryggheten och säkerheten och jag börjar nu livet på en ny kula.
De senaste dagarna har jag lärt mig ganska mycket. Jag vet vilka människor som finns här, genom allt, det är tyvärr många av er som har svikit och har varit delaktiga i att förstöra mig bit för bit. Men sen finns det dom av er som är så bra, och det är endast er som jag kan/kommer kalla nära vänner från och med nu.
Jag säger inte att jag är världens bästa människa och att jag aldrig har gjort något dumt, men jag har inte gjort mycket för att förtjäna det jag har fått av många.

Jag bygger upp mig själv varje dag, sätter tillbaka de bitar som gång på gång har rivits ner. Och som jag alltid har sagt så blir det bra i slutändan - det vet jag.

P.s fick detta hemskickat här om dagen till min födelsedag. Och herreguuud vad glad det gjorde mig. Synd att jag inte har dig närmre Tove!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0