att våga

Det är så jobbigt det här med att inte trivas. Missförstå mig inte, jag älskar min lägenhet, jag är överlycklig över mitt nya jobb och jag har underbara vänner.
Men jag behöver mer, den där lusten ligger och värker i hela min kropp. För jag vet liksom att det inte är här jag ska vara, Sverige är inte mitt land.
Det kommer inte ske ännu på ett tag att jag åker härifrån, men det är nu dags att börja ta lite små steg framåt. Att bara ta beslutet är väl ioförsig ett väldigt stort steg..
 
Livet förändras en hel del, och då ska vi inte ens tala om hur mycket jag förändras. Hur jag lär mig att ta beslut och hur jag lär mig vad som är bäst för mig.
Jag lär mig dag för dag om min hälsa och mitt mående, och ja många vet väl mycket vad jag talar om. Jag börjar bli vuxen och jag börjar förstå att för att må bra så måste jag själv lära mig hur jag måste leva för att min hälsa ska orka.
 
Ville bara säga att jag ser fram emot livet nu. För jag ska våga.
Tills dess:
Jag har ett grymt jobb, som jag kommer utvecklas i.
Jag har en egen lägenhet, som jag älskar.
Och ja ni ska få följa med mig på min resa genom livet.

Kommentarer
Postat av: duggin

känner igen mig en del!

2012-11-27 @ 23:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0