Happiness

Okej, jag har så äckligt jävla mycket plugg nu, men jag vääägrar plugga på helger så et skjuter jag åt sidan.
Men annars så ser livet ganska ordentligt ljust ut just nu.
Snart bokas en resa till min fina kärleksö, och ja jag kan knappt vänta. Vi kommer ha det så otroligt bra, det vet jag.
I helgen så kanske jag även flyr till Vetlanda(what the fuck!?) för att hälsa på Tove, kanske är dags nu hehe, måste ju planera lite inför resan också. Whohopaa!

Ja så jag är glad och förväntansfull i nuläget. Har även haft en toppenhelg med en massa mys. Igår var Emma här och vi körde en ordentlig myskväll med vin, middag, paj och en mass onyttigheter.

Ska ta en sväng med Malteboo nu och snart kommer Cassandra hit för ännu en myskväll. JAAA partypersonen inom mig är som bortblåst, jag är trött på stockholms dåliga uteställen. Ge mig värme, souvlaki, tequila och lite coconut trees så är jag nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0