Flytta på dig

Hallå!
Är helt död, ändå så var jag inte ute igår. Men gick upp tidigt för jag hade tänkt ta en låååång prommis med Malte tills jag märkte att regnet öste ner, varken jag eller han gillar regn särskiljt mycket.. Nu ligger vi här och myser i sängen istället(Malte är min hund alltså haha).

Igår var jag ju hos doktorn också, och kom inte fram till något alls. Förutom att jag har lite för lågt blodtryck vilket jag har haft tidigare så det var väl ingen nyhet. Ska dock tillbaka på måndag och ta en massa prover, diabetes, lever, njurarna och en massa andra värden. Sen ska jag nog ta bort leverfläcken också om några veckor. Blir så jäkla trött på det här!! Doktorn vill inte att jag dricker alkohol på ett tag heller. Nähepp!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, ikväll blir det födelsedagsfirande!

Haha köpte lip-plumper från style by Tyra här om dagen. Jag som redan har ganska stora läppar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0