Sol och vår

Åh vad jag älskar lyckan som tar över mig när solen värmer i nacken och solglasögonen åker på. Våren är helt klart på ingång och jag hoppas att den är här för att stanna.
En del av mig dör under vintern, jag avskyr hur mörkt det är och jag hatar att frysa. Jag vill inte gå ut och jag vill definitivt inte resa mig från min säng.
Nu när solen är här så känns allt mycket lättare. Jag kliver upp på morgonen med ett leende. Jag kan klä mig som jag vill, alltså utan en ful vinterjacka. Jag känner mig som en helt ny människa och livsglädjen är på top. Jag vill ta tag i mitt liv, och jag vill planera. Våren ger mig hopp på något sätt, att snart är det ljusa och glada livet här.

Åh är helt sprudlande. haha. Vill sova nu så att jag kan vakna upp till ännu en skinande vårdag(som dock måste spenderas åt plugg).
pussing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0