Liarliar

Måste bara få ur mig att jag har ljugit för er, jag har tänkt på det ett tag nu och insér att jag inte alls har lärt mig stänga av något. Jag har bara valt att låtsas som att jag inte bryr mig för att jag är så otroligt rädd. Rädd för att bli lämnad själv när man väl ha fallit lite för långt. 
Tror att dom flesta av er förstår precis vad jag menar. Man ljuger för sig själv, intalar sig själv att man inte känner något när det i själva verket är tvärtom. Jag spelar på detta helajävlatiden. Håller mig borta och leker oberörd.
Jag håller mig borta från det som kan såra mig, men jag har insett att i längden så kommer jag istället förlora på det. För allt sårar inte, alla sviker inte och det är något som jag måste lära mig.

Nej jag måste ta tag i mig själv, tänka lite, tänka lite till. Jag vill så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0