Du är krossad och jag går fri

Åh jag måste verkligen sova, men det är något som lockar så mycket med att vara vaken om natten. Eller så handlar det om mitt behov att inte vilja missa något. Som typ nu, sitter och följer bb-festen(haha töntcpnörd)..

Imorgon är det helg igen, som jag har längtat. Mina vardagar spenderas endast åt plugg just nu så jag känner att jag behöver få ha lite kul. Har dock inte helt bestämt vad jag ska göra, endast lördagen är planerad, då blir det middag och födelsedagsfirande = Utgång. Imorgon(idag) så lutar det åt myskväll med min vove, har knappt haft honom i veckan så jag har saknat ihjäl mig efter min lilla son. Men vi får se vad som sker, det är inte omöjligt att jag kommer stampa ut lite för full från någon klubb imorgon vid 3 tiden..
Trots att det ska snöa i helgn så kan väl alla hålla tummarna för att det blir sol, så att man kan ta ett glas vin på en uteservering. ÅHÅHHÅH jag älskar våren!

Nu är det dags för att låta min säng sluka mig så att jag kan somna. Har religions prov imorgon och jag förstår inget alls, hoppas på att mina anteckningar blir min räddning.
pusskysskramhej


ge mig lite sommar gärna också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0