Barfota fötter genom hela stan

Förlåt för att jag är sämst på det här med att blogga.
Jag lever fortfarande, halvt sjuk och halvt bakfull(som vanligt alltså).

Veckan har varit fantastisk. Utgång i onsdags, myskväll med mina fina vänner i fredags och igår blev det utgång igen. Vad som hände igår är dock fortfarande jäkligt oklart, men jag kom hem vid 12 i förmiddags. Om man låter alla bilder och sms tala så var jag och mina vänner oerhört berusade, men fy vad kul vi hade det. Helt klart en kväll i "Rhodos-style", haha.

Dessutom bokade vi en kryssning i fredags så på onsdag blir vi kryssningskärringar, kul! Nu måste jag försöka sova bort min sjuka så att jag orkar ta tag i lite plugg imorgon :)
Puzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0