Studenten

För jag har tagit studenten, fyfan vad jag är braaaa!
Ja hörni, jag klarade det. Trots att jag så många gånger har varit påväg att ge upp och hoppa av gymnasiet så kan jag nu säga att jag klarade alla år. Jag är så otroligt stolt över mig själv.

Studenten var mer än underbar. Allt från avslutningen på en teater till att somna bredvid världens bästa Anso.
Flaket var en höjdpunkt dessutom!!

Och jag vill tacka min familj och mina så otroligt underbara vänner. Jag vet inte vad jag hade gjort utan er, och ni alla har räddat mig på olika sätt.

Kvällen slutade med dans på borden, skratt i massor och kanske lite för mycket alkohol. Men jääklar vad kul jag hade.
Tacktacktack mina fina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0