Insomnia

Jävla skit dag! Vaknade upp och mådde förfärligt, självklart så var migränen på besök igen. Har kämpat mig igenom hela dagen, trots att hela jag blir en annan människa när jag får migrän. Ingen känsel i många delar av kroppen, ingen balans, ser jätte dåligt och blir allmänt konstig och arg. Inte hittade jag några värk tabletter heller förens nu sent på kvällen då jag såg två migrän tabletter liggandes längst inne i medicin skåpet, tack Gud!!
Nu mår jag bättre, men kan inte sova. Kanske i ett halvt år nu så har jag haft som vana att somna vid tre på natten. Spelar ingen roll när jag ska gå upp, det är klockan tre(ibland fyra) som min kropp förstår att det är dags att sova. Så jag ligger här med världens insomnia, är arg, mår dåligt och orkar definitivt inte ta hand om ett gäng tio åringar imorgon i Hammarbybacken. Ska vara där halv nio, morgon trött kommer jag vara och lägg till jobbiga barn och mitt dåliga tålamod med just barn så kanske ni förstår hur det kommer gå..

Haha sån jävla bitterfitta jag är idag, men blöäääääää för deg här. Vill sova, vill vara pigg och jag vill må bra.
Klockan ringer halv 7 och då ska jag ut med Malte. Kul.
Klart slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0