Hey winterland

Jäkla skit. På grund av snön så blev det ingen myskväll, vad är det för land vi lever i egentligen?
Ligger iallafall och kollar på Mamma mia(<3), sån himla fantastisk film oh jag saknar Grekland så mycket när jag ser den.

Ska upp alldeles för tidigt imorgon, så jag kommer försöka sova direkt efter filmen. Har inget rolig eller intressant att dela med mig av alls tyvärr, allt känns ganska dött just nu. Jag känner mig ganska död, frånvarande på något sätt. Det är just den här tiden på året som har varit värst för mig i flera år, inget är kul. Bläbläblä och snö på det. ARRGGGHHHHH.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jäklar vad söt du är

2012-02-04 @ 12:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0