Back to the 90's, skadad rygg och lätt hjärnskakning

Hola! Förlåt för att jag har uppdaterat dåligt under veckan(inget alls, haha).

Igår hade Tillan maskerad, temat var 90-tal. Vi var bara tjejer och alla hade klätt ut sig ordentligt. Det blev en otroligt bra kväll, vi hade dansstopp, lekte hela havet stormar, limbo och självklart spelades inget annat en musik från 90-talet. Ett stort tack till Tillan som hade styrt allt så bra!

Imorse när jag och Lisa var påväg till bussen så var min otur och hälsade på igen. Jag halkade i en backa och föll rakt ner på ryggen och slog även i huvudet. Blev liggande i snön ett tag och kunde inte röra mig. Tillslut kom jag upp och då blev det taxi till Tyresö och där fick min mor hämta mig. Jag går som en gammal tant, har världens huvudvärk och är yr. Mami tror att det är en lätt hjärnskakning. Får se hur jag mår imorgon.
Haha kan dock inte sluta tänka på hur komiskt allt är, och så himla typiskt. Klumpedunsen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0