Påsklov och allt vad det innebär

Tja.
Jag har lov och det är ganska svårt att beskriva hur skönt det är, trots att jag har en massor med plugg att ta tag i under dessa dagar. Men lite mer frihet har väl ingen dött av?
Påsken har firats med familjen, lite sjuka, lite utgång, lite vin, och myskäll på det. Jag har haft en perfekt helg.

Så har även måndagen passerat, även denna dag har varit toppen. Startade dagen med frukost med min fina mormor som bor hemma hos oss tillfälligt.
Därefter åkte jag till Handen och mötte upp Anso för en fika. Otroligt skönt att ses igen efter så himla lång tid, blev en massa prat och skratt, lite som vanligt alltså :). Efter fikan körde hon hem mig och följde med upp en sväng för att se hur jag bor och även hälsa på familjen som också har saknat henne. Väldigt kul alltså, och vi lär nog ses snart igen.
Nu på kvällen åkte jag in till stan för att fika igen, denna gång med Jossi. Mysigt men kallt!

Nu blir det en sista sväng med Malte, därefter sömn. Har inga planer imorgon så jag ska sova ut ordentligt och sedan får jag se vart dagen tar mig.

Heeelt osammanhängande bild, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0