Världens bästa

Jag minns hur vi sa "Hejdå, vi ses på reunion" till alla våra vänner när vi lämnade bargatan för sista gången den 8e augusti. Hur ont det gjorde, men hur skönt det var att veta att vi inom ett par månader skulle få träffa alla dessa människor vi lärt känna snart igen. Inte tänkte jag på hur det skulle bli när även reunion var avklarat. Det var liksom en kväll som aldrig riktigt fick sluta. Vi shottade, dansade, sjöng och framförallt så skrattade vi och hade en fantastisk kväll. "Men nu då?" tänkte jag när lördagen kom och det faktiskt inte fanns någon tid då man fick se alla igen. Klump i magen, det gjorde lite ont faktiskt. Alla dessa människor gjorde min sommar till den bästa, och det finns liksom inte tid till att hålla kvar vid allihopa, tråkigt nog.

Meeeeen, till min stora glädje så fick jag för några timmar sen en inbjudan till en reunion kryssning om en månad. Dags att tagga till igen!! 24 timmar med galningarna kan inte bli annat än legendariskt.

Sååå klart slut för mig och Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0