No more you and I

Jag veeeet, jag suger på att uppdatera.

Kan ju börja med att säga att för det mesta så har jag sovit.
I onsdags blev det utgång, en rolig kväll på collage som sedan avslutades på white.
Fredags blev det utgång även då, denna gång kanske lite för spårat med på tok för mycket alkohol i min lilla kropp. Der blev även collage och white denna kväll. Det avslutades med en limmotur och efterfest, jag och Claudia kom hem vid nio på lördagsmorgonen. Så ja, även då sov jag hel dagen. Har nog aldrig haft sådan bakis ångest.

Idag var jag en sväng förbi mormor för att hjälpa henne med lite saker och nu ligger jag här död i min säng igen. Klockan är för mycket då jag tänkte komma upp i tid imorgon.. Får bli en upp piggnande prommis med Malte.

Så nu måste jag försöka sova.
Vi hörs när vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0