Jag är knäpp

- Alltid när jag är ensam hemma så går jag in på Aftonbladet.se innan jag ska sova. Varför? För att se så att ingen psykad människa har rymt från ett psykhem och är på vift i Haninge.

- Jag klarar knappt av att kolla ner i asfalten när jag går. Varför? Jag får bara upp en tanke i huvudet om att skrapa tänderna längs asfalten, det börjar ila och jag får lite panik.

- Jag tycker att fåglar är läskiga. Varför? För jag tror att dom ska hoppa på mig och picka ut mina ögon.

- Grävmaskiner är också otroligt farliga. Varför? För grävskopan kanske ramlar på mig när jag går förbi. Samma sak med lastbilar, dom kanske också råkar ramla.

Ja, jag är knäpp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0