Ledig

Ahlåå!
Är ledig idag och ligger nu i sängen och kikar lite på top model. Jag kan vara världens mest lata person, men jag ÄLSKAR att bara ligga i min säng en hel dag. Blir inte ett dugg uttråkad! Har precis pluggat också, duktig tjej.
Nu funderar jag på att gå ut på en promenad eller hitta på något annat skoj. Vill äta ute ikväll men plånboken håller inte riktigt med. Jag måste lära mig att spara på mina pengar..

Claudia skulle egentligen komma hit ikväll. Men tjejen har tagit bort sin facebook, vilket är lite hur dumt som helst då hon aldrig hinner svara i mobilen och har heller inte pengar för att ringa upp. Smaaaart Claudia!!

Vi hörs lite senare, pyffsie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0