I'm a rebel, but i do it with class

Tjenixen.
Jag har börjat få en såndär bloggtorka igen. Har ingen inspiration till vad jag ska skriva.

Jag mår så jävla illa och har så jävla ont i magen kan jag ju börja med att säga. Hoppas verkligen att jag inte är på g att bli magsjuk, för det är absolut det värsta jag vet. Förhoppningsvis mår jag såhär på grund av min nya medicin som jag började med idag (var hos hudläkaren). Egentligen är det inte så farligt som jag tror fick jag veta, det kanske är jag som ser det allra mest trots allt. Menmen, ny medicinering, som jag inte riktigt kommer våga fortsätta med nu med tanke på hur jag mår. Så det får vänta några dagar, då jag har mycket som ska fixas nu de kommande dagarna.

På torsdag sker en lite stor förändring. Ni alla vet väl att jag klippte av mitt hår för några veckor sedan? Jag har verkligen försökt vänja mig, försöka se mig snygg i det, men det går bara inte. Kan inte klä på mig det jag vill, endast söta toppar, annars tycker jag att jag ser manlig ut. haha. Jag är inte så mycket för söta toppar. Dessutom måste jag ha något som täcker axlarna och gärna armarna, annars ser jag ännu manligare ut. Sjukt? Jag vet.

Så på torsdag sätter jag iallafall i hårförlängning med keratinvax, lovar att visa hur resultatet blir. Jag är sjukt nervös, men glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0