Black swan

Hallåjaaa!
Biljetten är nu bokad ner till Rhodos, och nu börjar jag förstå att det här är verklighet. Ser att några har frågat lite saker, och allt kommer besvaras så fort jag vet mer och har fixat lite saker.

Idag slutade jag tidigare så jag och söta Therese bestämde oss för att gå på spontanbio. Vi såg Black Swan. Förmodligen en av de bästa filmerna jag har sett. Dock även en av de läskigaste. Man blir otroligt psykad av filmen och jag visste inte riktigt vem jag var efteråt. Men absolut värd att se (ni klarar det, jag HATAR läskiga filmer men den här var grym).

Nu ska jag fortsätta kika på Big Brother och plugga lite. Hörs imorgon :)
puss

haha snygg tjej, skuggan gör så att det ser ut som att min näsa är så sjukt sne. Men det är lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0