You give me fever

Ligger trasig i min säng, tror att feber ligger bakom det hela. Huvudet bultar, jag fryser, jag svettas, jag är helt utmattad. Men jag hoppas att allt bara är ren trötthet. Har inte tid att bli sjuk, imorgon så hade jag ju tänkt att shoppa ihjäl mig..

Ska hoppa in i duschen nu och sedan krypa ner i sängen helt med ett glas cola och en film. Tyvärr är geishan redan slut och jag tror att jag återigen har fått ett geisha beroende. MÅSTE ha minst en om dagen, och den äts upp på 10 minuter. Nyttiga Kim är i farten igen.

Förövrigt vill jag bara säga till Alice som kommenterar min blogg regelbundet, att du gör mig så himla himla glad med dina fina kommentarer. Tack tusen gånger om!

Bjussar på en bild på mig och min favorit Max. Du är bäst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej har Max blogg?:)

2011-02-16 @ 20:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0