Tord

De senaste dagarna har jag ätit god mat varje dag. hehe. Lite för lyxig mat för att vara vardagsmat om jag ska vara ärlig. Men en god mat vecka får man väl unna sig? hihoooo.
Har även fått en ny familjemedlem. Tord. Han är bedårande, klantig och galen. Tord är fin. Tindra är dock livrädd för Tord. haha.

Har även varit så himla på G att boka en resa i februari/mars, men får se hur det blir med det. Måste tänka lite ekonomiskt med tanke på att jag inte ensa har något jobb..

ajaaa, tänkta bara uppdatera de få människor som läser min blogg. Ni är söta iallafall.
pusspuss.

Visst är Tordan sötis? I söndags ställde uppfödarna ut honom, och vet ni vad? Han vann!! Prins.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0