Shopping

Igår var jag jätteledsen. När jag är ledsen på det sättet så är shopping det ända som kan göra mig glad. Kalla mit ytlig eller vad ni nu vill. Men sån är jag, kläder och mode är det bästa jag vet vilket innebär lycka när jag får lite nya saker in i garderoben!
Så jag fick en slant av mamsi och fyndade sånna toppengrejer på rean idag under typ en kvart, för att sedan bege mig hem igen. Och eftersom att jag aldrig visar er vad jag har shoppat så tänkte jag iallafall göra det nu!


Verkligen verkligen behövde en väska, en enkel svart. Så denna blev det för 299 kronor på Gina tricot. (Ignorera mig).

Döösnygg kaval med breda axlar. 249 kronor på rea, även den från Gina.

Höga gröna byxor med snygga detaljer. Enkla vardagsbyxor som inte ser så speciella ut på bild men sitter jättesnyggt på! 149 kronor, också från Gina faktiskt, jag som inte ens tycker om Gina tricot.

Och en fläskfilé. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0