READYYYY

Åh kom precis på att det är nytt år, 2011.
Känner att jag nyligen stängt dörrar och jag är nu så jävla redo att öppna nya. Jag klagar absolut inte på 2010, men varför inte försöka göra 2011 bättre?
Aja, nu kör vi.
Har inga nyårslöften, men här är lite saker som jag skulle vilja få till i år!

-Skaffa jobb, ni som känner mig lär ju tro att jag skämtar, men jag ska försöka ta mig i kragen.
-Försöka få bättre immunförsvar, äta mer vitaminer och tillskott än vad jag gör.
-Min garderob ska få en massa fler kompisar, därav måste jag ha ett jobb.
-Förhoppningsvis åka till USA, åka till London under våren, och även någon skojig partyresa i sommar.
-Fylla 18 år, bli myndig alltså. yääääy!
-Glömma idioter.
-Och sist men inte minst så ska jag bli kär i år, och bli kärad tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0