I whip my hair

De senaste dagarna har varit bra. I tisdags följde jag med mamma ut till hemfosa, där jag bodde förut. Var där hela dagen, hjälpte henne i stallet, tog en ridtur och åt god middag. Sedan blev det film och sömn. Lite tid för mig och mamma att umgås alltså.
Igår när jag kom hem så tog jag det jättelugnt och vid 9 kom Claudia hit. Vi körde på en rejäl myskväll med för mycket chips och cola. Det satt inte alls fel. Vi somnade dock inte förens klockan 6 imorse så har sovit halva dagen idag och sitter fortfarande i myskläder. Tänkte snart ta tag i mitt liv och laga lite god mat.

Är lite besviken dock. Eller väldigt kanske?
Tråkigt när folk inte hör av sig trots att man helatiden försöker göra sitt bästa och vill ses. Inte kul att inte få någon respons tillbaka. Då tröttnar man.

Nu är det dock bara några få dagar tills Tord kommer hem. wiho!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0