Focus

Hej.
Igår var väl en av de dagarna som jag var lite väl djup. Men sån är jag.
Och jag mår bra, förutom allt det här som har med stressen att göra, som jag tidigare skrev om. Visst tar det upp alldeles för stor del av min vardag just nu. Men jag är ändå glad.
Idag har jag börjat med att sluta bry mig så jävla mycket. Låta saker bara vara, inte lägga ner tid på personer som egentligen bara ger mig mer smärta.
Och jag tror att jag har koll nu på dom som finns vid min sida no mather what.
Såå, dags att börja fokusera på mig nu. Ja det låter själviskt, men jag behöver nog vara lite självisk nu!
Inte riktigt något mer att säga nu.
Pusspuss!

Här har ni min signatur pose, bara för att jag är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0