Alla <3 dag

Jag mår faktiskt bra, förutom att jag börjar bli sjuk och imorse vaknade med den värsta huvudverken jag har varit med om. Trodde allvarligt talat att jag hade fått någon hjärnblödning eller något då det bara gjorde ont på ett litet ställe men sedan sped ut sig över halva huvudet typ. Usch vad jag grät.

Men igår var det ju kärleksdagen. Trots lockande förslag på vad jag skulle göra igår så valde jag att spendera kvällen med "C", Claudia alltså, haha! Vi lagade god mat, kollade på film och åt en massa onyttigt. Jättetrevlig kväll som avslutades med chatroulette och en killa som sjöng "just the way you are" för oss. Killen visade sig vara svensk och Claudia blev rädd och klickade bort honom, själv blev jag kär. Njaa, inte riktigt kanske.

Nu är claudia här igen, men hon sover. Kul tjej. Jag har precis mulat i mig en geisha samtidigt som jag har sökt ett lite annorlunda sommarjobb. Nu får vi se hur det går, och om jag kommer våga om jag får det.

Hörs snart med lite inlägg fyllda med känslor.
puss sålänge!

Den här fick jag igår, eller inte...


Såhär mysig var våran middag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0