When the stars go blue

Hola!
Jag ska försöka komma igång med bloggningen, jag lovar. Satt precis och läste igenom min gamla blogg och kom på hur mycket jag saknar att ha så många goa läsare. Inte för att det var så många, haha, men de jag hade var fina.

De senaste dagarna har varit jättebra, träffat vänner och gamla vänner. Catchat up lite. Ikväll har jag och mamma myskväll, men hon är rolig som är dödstrött.
På tisdag kommer Emma hit, och gud vad jag kul det ska bli, vi tänkte ha en liten Rhodos reunion med alla tjejer. Dagen efter är det däremot dags för skola, vilket inte känns lika lockande. Men det är sista året, och det ska jag klara galant har jag bestämt mig för.

Skriver snart igen när jag har något intressant att dela med mig av!

Bild från Snaps i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0