Don't know what to feel

Allt känns så konstigt. Ena stunden vill jag bara sova bort dagarna och nätterna så att jag kommer hem så fort som möjligt. Men sedan känner jag även att jag vill vara kvar här föralltid.
Jag har tröttnat på det här, och min kropp har börjat säga ifrån. Är sjuk var och varannan dag, haha. Men jag kommer sakna alla fina människor, jag kommer sakna värmen, och det här landet. Jag kommer på något sätt sakna mitt sätt att leva här nere, jag kommer sakna att skylla allt på "Vi är på Rhodos, det är lugnt", och att inte behöva förvänta sig något av någon.
På tisdag är jag hemma. Planerna inför de närmsta dagarna är ganska klara. Imorgon blir det vattenlandet, på fredag blir det världens fest på Paradiso där Ingrosso spelar (!!!!!). Sen ska jag bara sola och bada, umgås med mina fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0