Såhär ser jag ut idag. Är påväg in till st...

img_1228 (MMS)

Såhär ser jag ut idag. Är påväg in till stan för att möta upp Lisa och äta middag/fika, sedan blir det mys hos henne.  Helgen har varit sjukt bra och händelserik, den mesta tiden har gått till att fira min fina Claudia. I fredags blev det utgång och kanske några för många drinkar.  I lördags hade Claudia middag på en libbanesisk resturang, sjukt god mat som jag knappt kunde äta av för att jag var lite för bakis. Efter middagen drog jag illafall till saltis på fest, Kuljul, jag satt och drack  min cola haha.  I söndags så var det först middag hos pappa,  därefter mötte jag Claudia, Robin och Dirk på medis, vi satte oss på en uteservering och dra rose, sedan vidare för lite drinkar.  Jaa, har haft en sjuuukt bra helg! Vi hörs när jag orkar sätta mig vi datorn och lägga upp lite bilder! Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0