pirrpirr

Ligger på samma ställe som igår vid den här tiden.
Mycket mer irriterad än igår, men mycket mer pirrig också. Jag längtar så jäääkla mycket tills jag åker. Jag vet att jag kommer gråta, när jag säger hejdå till alla. Jag vet att flygresan dit kommer vara förjävlig. Men jag vet också att sommaren kommer vara så himla nyttig för mig, och samtidigt galen(hoho). Mamma kommer ner två gånger så jag behöver inte längta ihjäl mig. Önskar dock att jag fick ta med mig Tindra..

Tror att jag kommer gå till skolan imorgon, mår mycket bättre just nu. Det är fan bara två månader kvar i skolan, och nu ska jag ge allt!
Nu ska jag fortsätta att kolla på BB.

Såhär snygg, sjuk och osminkad är jag nu. eller nja till den första beskrivningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0