Then i guess you can hang with me

Jag ska beskriva mig själv just nu.
- Nyduschad
- Tröttast i världen
- Vill vara sugen på blåbärspaj, men är inte det
- Nervös inför prov
- Ganska glad
- Ganska lycklig till och med
- Otroligt förväntansfull
- Och ännu mer nervös

Varför så förväntansfull och nervös då? Jo för jag har fått APU plats. En vecka innan praktiken börjar så har jag äntligen fått besked. Igår var jag där på besök. Nyheter24 är det som tar emot mig. Och det är ganska jäkla stort för mig kan jag lova. Jag hade väl mest ställt in mig på att få göra allt skitjobb på min praktikplats, men nu visar det sig att de har höga förväntningar och förhoppningsvis kommer de artiklarna jag skriver hamna på hemsidan. Hur galet är inte det? För lilla mig också. Usch så nervös och rädd jag är. Men lärorikt lär det nog bli.

Nu ska jag fortsätta plugga inför ett psykologi prov som jag har imorgon. Jobbigt värre. Men snart är jag fyra veckor fri från skolan.

Mitt leende fastnade inte riktigt på bild, så det fick bli den väl igenkända pussmuns posen. Ja, jag är lika trött på den som ni är.


Kommentarer
Postat av: Max Pisano

Du är så jävla bääääääst!

2010-10-27 @ 19:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0