Who's gonna walk you home tonight?

Jag trotsade vintern igår. Jag hade jeansshorts på mig. Självklart med strumpbyxor under.
Folk sa att jag såg somrig ut och några tyckte väl kanske inte att det var så passande med jeansshorts på vintern. MEn dom är nya, svarta och höga. Så varför inte vara lite rebellisk?
Har dock inga bilder, smart tjej va? Digitalkameran hänger alltid med. Vart jag än går. Men den används aldrig. Jag är bortskämd med kameror. Men systemkamera ligger liksom nedpackad i min byrå. Whatta? Måste bli bättre på att använda den.


Idag så är jag trött och trött. Kanske syns?
(här ska det egentligen vara en bild där ni får se hur trött jag är, men jag märkte att bilderna inte var så söta som jag trodde).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0