Here we go again

Ni vet filmen "Det blir aldrig som man tänkt sig"?, hur klockrent namn är inte det? Inget blir som jag har tänkt mig, nästan aldrig. Igår blev inte alls som jag hade tänkt mig. Det är inte underbart att sitta vid sergels torg klockan 4 på natten och frysa ihjäl i en timma, ensam. Inte alls underbart. Men jag kom hem vid 5 tiden, och mitt stora duntäcke har aldrig varit så skönt att linda in mig i. Att ha en katt som blir överlycklig när jag kommer hem är väl inte fy skam det heller, haha!

Ni som har följt min blogg läääänge, och då menar jag på mina andra bloggdomän också, vet att jag har haft väldigt mycket problem med huvudvärk. Problemen försvinner ju inte. Känns som att jag har haft migrän nu varje dag i en vecka, och det är ju ganska omöjligt att man har det? Suck på den.

Ingen utgång denna torsdagskväll iallafall. Blir en fin hemmakväll med besök. Vill sitta uppe hela natten och prata och sakna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0