Drömmar

Har suttit och drömt mig bort i ca två timmar nu. Varit lite i en annan värld. Låtit mig inspereras på ett nytt sätt och även kikat på olika utbildningar i bland annat New york. Jag brukar tänka att jag kanske drömmer lite för mycket ibland, men kan man verkligen drömma för mycket? Alla kan lyckas med det man vill, det gäller bara att vara ihärdig. Jag funderar kanske lite allt för ofta på om det jag gör just nu verkligen är rätt, studiemässigt. Men jag har även bestämt mig för att ta mig igenom dessa gymnasie år och sedan får jag fortsätta drömma. Men visst kan jag kanske få planera mina drömmar lite i förskott?
Jag vet iallafall att jag ska bort härifrån, för jag har nog aldrig riktigt kännt att jag passar in. Jag ska emigrera, punkt slut.


Kommentarer
Postat av: elsa

shit GUUURL!!!! Go for it. Du kommer INTE ångra dig. Santa monica college på dagarna och party i Hollywood på nätterna. Kan inte bli bättre. Åk till LA. Vad har du att förlora? Har du frågat dig det? Och det som verkligen betyder nått, finns kvar här hemma och väntar på dig! <3 Puss

2010-11-04 @ 16:08:18
URL: http://elsa.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0