Dag 01 - Presentera dig

Jag först och främst säga att detta är den tråkigaste delen av listan. Jag tror att ni vet vem jag är, nästan iallafall. Så detta blir nog inte långt.

Jag heter Kim Kristina Dolores Ingvarsson Kangärde, hur långt namn? Enligt mig själv heter jag dock Kim Dolores Kangärde, det är de jag använder mest. Jag kan även passa på att säga att Dolores är mitt mellannamn och inte efternamn som flera tror.
Jag är 17 år gammal och jag längtar otroligt mycket tills jag fyller 18, som jag gör i September nästa år.
Jag bor med min syster i en lägenhet i Haninge. Min mamma bor däremot endast cirka 3 minuter härifrån med bil vilket känns skönt för behöver man henne så finns hon till hjälp.
Jag har en egen liten katt, sen har vi inom familjen även två underbara hundar och en unghäst. Jag själv red från då jag var 4 år till cirka 15 år men förr eller senare så började jag väl tröttna, men har nu insett hur mycket jag saknar ridningen.

Jag älskar kläder och skor. Jag älskar mode, jag älskar ytliga saker. Jag är fåfäng, skönhet är något av det vackraste som finns. Men däremot så kan jag även säga att den som saknar insidan saknar även utsidan.

Att resa är något som jag priorterar högt. Jag är väldigt berest faktiskt och har varit i ett flertal länder. Bland annat i Thailand 6 gånger. Senast jag var där var dock snart tre år sen och det får mig att bli så ledsen. Saknar Thailand och alla fina människor där nere som man har träffat under åren.

Jag är kär i det jag tror är kärlek. Jag är kär i känslan man får när man träffar någon fin. Jag har däremot inte träffat den där ännu som är redo att ge sig ut på farligt vatten med mig. Men det kommer, och det är jag helt säker på :)

Ja det får nog räcka sålänge så lägger jag till lite mer om jag känner att något saknas.

Jag är lite halvt galen ibland, vilket ni kan se på denna bild


Här har ni en bild från min tid som ryttarinna. Detta är under en tävling. Just då hade jag en kort period då jag hade börjat sitta jätte kutryggad. Hade ont i ryggen och så. Fy vad fult de ser ut.
Bilden hittade jag faktiskt här om dag när jag googlade min föredetta hästs namn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0