But you'll always be my hero, even though you've lost your mind

Jag mår inte bra idag. Inte alls.
För det första är jag äckligt sur på vädret. Jag hatar snö.
För det andra så mår jag illa och har ont i magen. Igår var jag hos doktorn där de tog galla, lever och andra prover. Jag som är hur rädd som helst för sprutor och sådant höll ju självklart på att dö. haha eller nja inte riktigt, men fy vad rädd jag var.
För det tredje är det inget bra på tv.
För det fjärde mår min helvetes hy inte bra alls och det sänker mig totalt.
För det femte? Nä det kanske inte var så mycket mer, men det räcker.

haha fy vad negativ jag är. Men jaja. Det är min blogg och jag är hur depp, eller hur glad jag vill. Inte för att någon har klagat. Men ändå!
Och varför skriver jag inga söta kärlekstexter just nu? Nä jag vet inte, känner bara inte fört då jag inte riktigt har någon insperation tror jag. Inte för att någon har frågat. Men ändå! ;)

Och för att avbryta deppmodet så bryter jag med en lycklig bild på mig själv. Hur glad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0