You are my only exeption

Jag har varit så död de senaste dagarna. Har somnat direkt när jag har kommit hem för att sedan vakna av att mamma ringer och säger att jag inte kommer kunna somna på kvällen om jag sover under dagen. Det ända jag tänker då är ju att det spelar ingen roll, jag kan ändå inte somna på kvällarna längre. Tänk att det alltid ska vara något fel. haha.

Längtar just nu bara till helgen. Min syster och henns vän Dominique ska på fredag ha lokalfest, och på lördag blir det julbord (älskar julmat, älskar all mat). fy vad bra den här helgen ska bli, får ju dessutom lov på fredag. wihooo. Och snart är det julafton, självklart har jag önskat mig jeffrey campbell Lita, nu hoppas jag bara på att få tag på ett par innan de tar slut när de har kommit in. De är slut typ överallt just nu.

Har panik över att jag vill hinna klippa och färga mitt hår innan fredag så nu håller jag tummarna på att min syster kan. Annars klipper jag fan av det själv och köper en billig färg på Vivo.

Tänkte iallafall bjuda på några bilder från i lördags då det bjöds på trerätters middag hos Cassandra med fina tjejer.





Sen har jag även några bilder från förra fredagen på Nype på lager som jag blev taggad i på fäjjan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0