Vill jag?

Jag står inför ett himla svårt val. Ni kommer tycka att jag är dum i huvudet.
I förra veckan så bokade min pappa och syster Mika en resa till Fillipinerna. Jag har nu blivit tillfrågad att följa med. De ska åka i Februari, till en paradis ö. Jag vet inte om jag vill följa med. Har sån himla beslutsångest. Det är inte likt mig att tveka på om jag vill åka utomlands i vintern i två veckor.
Anledningen till att jag inte vet om jag vill åka är ju på grund av min och pappas relation.
ähh fyfan vad onödigt inlägg, jag låter säkert bortskämd och dum.
Hejdå

Det är alltså hit de ska åka:

Kommentarer
Postat av: elsa

Kanske kan se det som en möjlighet till förbättring? <3 Gör det som känns rätt gumman.

2010-12-07 @ 09:00:01
URL: http://elsa.bubbleroom.se
Postat av: Jenny

Hej!

Det är inte fånigt! Känns det inte rätt så åk inte! Lita på ditt hjärta och på "magkänslan"!

2010-12-09 @ 12:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0