Skorgasm

Jag tror inte riktigt att ni kan fatta hur förväntansfull jag är. Förstår ni att min mamma har fått ett sms där det står att mina Jeffrey Campbell - Lita skor är klara för uthämtning? Förstår ni att jag äntligen kommer att få ta på mig de underbara skorna som jag har drömt om sen första gången jag såg dom i typ Maj månad? Förstår ni att jag kommer gråta?
Sen kommer rädslan. Tänk om dom är för stora? Tänk om dom är för små?? Tänk om dom inte passar alls. Jätterädd är jag.
Men mer update får ni om det imorgon, när jag har fått på mig skorna. iiiiiiih!

Nyårsklänningen är även kirrad, den är hur fin som helst.

Tänkte bjussa på en bild också, så ni får se hur mitt hår ser ut för tillfället, mycket ljusare än vad det har varit, och som sagt några cm kortare. I love it. En färgning till och sen kommer det vara smaaashing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0