Oh happy days?

Jag har fått dessa skor (däremot i snyggare färg, beiga):

Mina drömskor är dessutom påväg hem till mig (Kan ni fatta att dom ska bli mina????):




Dessutom så ska jag och min syster få en perser kattunge, mjaomjao. Och jag har fått en massa andra fina presenter.
Men julklappar är inte allt, inte i närheten till allt, egentligen inte mycket alls. Jag ville ha en julafton med min familj. Det önskade jag mig nog mest. Men det har varit kaos. Har blivit så himla sviken.
aja, julafton är slut, vilket känns jätteskönt. Men nu är det två dagar kvar av denna julhelg och jag har en känsla av att det inte kommer bli lätt.

Hoppas att ni har haft en bra ju iallafall! Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0