Mig får du inte tillbaks

Vi hade kunna fortsätta i ett år till, kanske två. Men det hade förmodligen inte gjort någon skillnad. I för många år så har vi försökt bygga på något som egentligen inte kommer bli något, inte nu. Det som har hänt dom senaste dagarna har förstört så mycket, och jag hade inte kunnat stå ut med pikar och utskällningar för något jag inte gjort, sånt tar jag inte. Hur sur, ledsen och irriterad jag än är, så tror jag att det här är bra. För dig och för mig.
Du är fin, och du har varit en av dom som jag betytt mycket för mig de senaste åren. Det kommer kännas konstigt, och jag hatar att skiljas åt som ovänner.
Och jag vet(tror) att du kommer läsa det här, men säg inget, för jag vill inte veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0